کدبانو
بانوکده

برای تمیز کردن لپ تاپ راه های مختلفی وجود دارد اما بهترین روش آن است که اول به دفترچه راهنمای کامپیوتر خود مراجعه کنید و ببینید در آنجا چه دستورالعملی برای تمیز کردن لپ تاپ شما داده است.

اغلب کارخانه های فروشنده لپ تاپ توصیه می کنند که تمیز کردن کلی لپ تاپ یک بار در سال بیشتر انجام نشود.

اما کسانی که دایما در سفر هستند نیاز بیشتری به تمیز کردن کامپیوترشان پیدا می کنند. نخستین نکته در هنگام تمیز کردن لپ تاپ این است که از پارچه های زمخت و زبر و موادی که دارای حلال های آمونیاکی هستند خودداری کنید.

انواع گردو خاک و کثافات مانند موی حیوانات و غیره ممکن است به درون کامپیوتر شما رفته باشد. خاک سیگار و تفاله های ریز از دیگر مواردی است که درون لپ تاپ ها پیدا می شود!

اینها معمولا بر روی صفحه نمایشگر شما و یا درون پورت ها می نشینند و مشکلاتی را ایجاد می کنند. شما برای تمیز کردن لپ تاپ خود به وسایل زیر نیاز دارد: دمنده هوا، پارچه تنظیف پزشکی، محلول نظافت و در آخر یک تکه پارچه کتانی مانند یک تی شرت.



ادامه مطلب ...
20 / 4 / 1391برچسب:, :: 10:29 AM :: نويسنده : بانو

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

سلام اومدم که یه فصای مفید (البته مجازی) رو واستون فراهم کنم! فقط یه شرطی داره . . . . همکاری یادتون نره! دوستون دارم فعلا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دخترونه و آدرس perfectgirl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 14600
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



Alternative content